Kielce, dnia 23 lipca 2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na przeprowadzenie usług szkoleniowych/kursów w ramach Grantu „Uczeń zawodowiec”, realizowanego przez Stowarzyszenie Forum Pracodawców w partnerstwie z Świętokrzyskim Centrum Innowacji i Transferu Technologii
Stowarzyszenie Forum Pracodawców w Kielcach, ul. Sieniewicza 68 składa zaproszenie do składania ofert na zapytanie ofertowe na „Organizację usług szkoleniowych - kursów specjalistycznych dla uczniów w Kielcach i Skarżysku w ramach Grantu „Uczeń zawodowiec” w celu realizacji grantu pn. Uczeń zawodowiec”, będącego częścią projektu pn. „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Działania 4.1 Innowacje społeczne, Osi Priorytetowej IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Zamawiający: |
Stowarzyszenie Forum Pracodawców w Kiecach
|
Prowadzący rozpoznanie (adres): |
Biuro Zarządu, ul. Sienkiewicza 68, 25-002 Kielce godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10:00 do 16:00
|
- Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Opis przedmiotu zamówienia
Organizacja usługi szkoleniowej - kursów specjalistycznych dla uczniów w ramach realizacji Projektu: Grantu „Uczeń zawodowiec”.
Grupa docelowa: Uczestnikami/Uczestniczkami Kursów są uczniowie i uczennice Grantu max. 59 osób z trzech szkół: Zespołu Szkół nr 1 w Kielcach, Zespołu Szkół Informatycznych w Kielcach oraz Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku Kamiennej.
Zadanie nr 1:
„Uprawnienia SEP do 1 kV” (15 godz.; kurs kończy się egzaminem zewnętrznym potwierdzającym nabyciem kwalifikacji)
- grupa szkoleniowa: max. 15 osób
- miejsce realizacji kursu: Kielce
- zakres programowyin.: warunki techniczne budowy urządzeń elektroenergetycznych, bezpieczeństwo i higiena pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych, zasady eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, ogólne zasady racjonalnej gospodarki elektroenergetycznej, ochrona przeciwpożarowa, ratowanie osób porażonych prądem elektrycznym
Zadanie nr 2:
„Florysta” (30 godz.; kurs kończy się egzaminem wewnętrznym)
- grupa szkoleniowa: 5 osób
- miejsce realizacji kursu: Kielce
- zakres programowy m.in.: anatomia i fizjologia roślin, asortyment roślin ozdobnych, wiązanki okolicznościowe, florystyka ślubna, florystyka żałobna, dekoracje okolicznościowe
Zadanie nr 3:
„Uprawnienia SEP do 1 kV” (15 godz.; kurs kończy się egzaminem zewnętrznym potwierdzającym nabyciem kwalifikacji)
- grupa szkoleniowa: max.17 osób
- miejsce realizacji kursu: Skarżysko - Kamienna
- zakres programowyin.: warunki techniczne budowy urządzeń elektroenergetycznych, bezpieczeństwo i higiena pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych, zasady eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, ogólne zasady racjonalnej gospodarki elektroenergetycznej, ochrona przeciwpożarowa, ratowanie osób porażonych prądem elektrycznym
Zadanie nr 4:
„Obsługa kas fiskalnych” (15 godz.; kurs kończy się egzaminem potwierdzającym nabyciem kompetencji)
- grupa szkoleniowa: max. 22 osób.
- miejsce realizacji kursu: Skarżysko - Kamienna
- zakres programowyin.: ogólne wiadomości o kasach fiskalnych, zakup, instalacja
i rejestracja kasy fiskalnej, przepisy prawne określające użytkowanie kas fiskalnych, budowa i obsługa kasy fiskalnej, programowanie kasy fiskalnej, rejestracja sprzedaży, raporty z kas fiskalnych
- Wymogi o charakterze ogólnym do prowadzonych szkoleń:
Wymagany do złożenia przed podpisaniem umowy program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi §71 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2018 poz. 1265 ze zmianami), a mianowicie:
- nazwę szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych,
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- opis treści – kluczowe punkty w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych.
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- przewidziane sprawdziany i egzaminy
Programy szkoleń muszą być zgodne ze szczegółowymi założeniami. Program szkoleń należy dołączyć do oferty.
- Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni uczestnikom zajęć:
- Materiały niezbędne do przeprowadzenia szkoleń na każdego z uczestników szkoleń wymienionych w pkt. 7 W ramach ww. kwoty należy zapewnić materiały dydaktyczne (m.in. zeszyt, długopis, skrypt, materiały do zajęć praktycznych).
- Odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale muszą być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne.
- W związku z przepisami Covid – 19 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić takie warunki, by spełniały wymogi przeciwdziałania epidemii Covid – 19, m. in.: środki dezynfekujące, zachowanie wymaganej odległości,
- Wykonawca zobowiązany jest poddać się kontroli Zlecającego oraz Instytucji Zarządzającej.
- Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych usług szkoleniowych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju.
- Terminy szkoleń każdorazowo będą ustalane pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu harmonogram szkolenia na minimum 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
- Do liczby godzin szkolenia wykazywanych w ofertach nie należy wliczać godzin przewidywanych na egzaminy państwowe.
- Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji:
- Dzienna lista obecności uczestników szkolenia;
- Pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych.
- Dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;
- Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych;
- Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia;
- Protokół z egzaminu.
- Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:
- Niezgłoszeniu się uczestników na szkolenie;
- Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób;
- Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy.
- Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:
- Faktury za przeprowadzoną usługę;
- Kserokopii ankiet oceniających, przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;
- Imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;
- Imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia;
- Kserokopii wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia;
- Kserokopii dziennika zajęć;
- Kserokopii list obecności;
- Kserokopii protokołu z egzaminu;
- Kserokopii oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych;
- Dokumentacji potwierdzającej nabycie kompetencji lub kwalifikacji;
- Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu.
Wszystkie kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
- Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu.
- Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć.
- Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Pomieszczenia muszą być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, pomieszczenie gospodarcze, dwa WC damski i męski.
- W cenie szkoleń należy uwzględnić przeprowadzenie jednorazowego egzaminu kwalifikacyjnego i potwierdzającego nabycie kompetencji na szkoleniach.
- Wykonawca musi zapewnić w ramach realizacji szkolenia:
odpowiednią kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe dostosowane do zakresu prowadzonego szkolenia
Lp. |
Nazwa szkolenia |
Wymagania minimalne kadry dydaktycznej |
1 |
Uprawnienia SEP do 1kV |
1 osoba z doświadczeniem w prowadzeniu 2 szkoleń z zakresu SEP do 1kV nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. |
2 |
Florysta |
1 osoba z doświadczeniem w prowadzeniu 2 szkoleń z zakresu florystyki nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Osoba musi posiadać wykształcenie wyższe. |
3 |
Uprawnienia SEP do 1kV |
1 osoba z doświadczeniem w prowadzeniu 2 szkoleń z zakresu SEP do 1kV nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. |
4 |
Obsługa kas fiskalnych |
1 osoba z doświadczeniem w prowadzeniu 2 szkoleń z zakresu obsługi kas fiskalnych nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. |
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin i miejsce wykonania przedmiotu.
- Zadanie 1 i 2 należy zrealizować na terenie miasta Kielce ,zadanie 3 i 4 na terenie miasta Skarżysko – Kamienna w okresie sierpień – wrzesień 2020.
Terminy szkoleń każdorazowo będą ustalane pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu harmonogram szkolenia na minimum 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Całą usługę opisaną w przedmiocie zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.09.2020r.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia
- Projekt umowy nie podlega negocjacji, złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień umowy.
- Zamawiający dokona wyboru wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Jeżeli w zaoferowanej cenie na podstawie złożonego Oświadczenia Zleceniobiorcy powstanie po stronie Zamawiającego obowiązek odprowadzenia należnych składek na rzecz ZUS, to Zamawiający do złożonej oferty w celu porównania ofert doliczy należne składki obciążające Zamawiającego. Jeżeli w trakcie realizacji umowy ulegnie zmianie statusu zleceniobiorcy, która spowoduje zwiększenie składek ZUS odprowadzanych przez Zamawiającego, Umowa z wykonawcą zostanie rozwiązania w terminie 7 dni od powzięcia takiej informacji.
- Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia do dnia 31.07.2020 do godz. 10:00 do Stowarzyszenie Forum Pracodawców w Kielcach Biuro Zarządu ul. Sienkiewicza 68, 25-002 Kielce, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Usługa – Kursy specjalistyczne dla uczniów”
NIE OTWIERAĆ przed 31.07.2020, godz. 10:00
Zamawiający dopuszcza składanie ofert drogę mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- W razie wątpliwości proszę o kontakt e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefoniczny 41/ 344-80-80 Osoba do kontaktu: Magdalena Fudala
- Zamawiający rozlicza się na podstawie liczby zrealizowanych kursów czyli za faktyczną liczbę kursów/osobę.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Forum Pracodawców w Kielcach Biuro Zarządu ul. Sienkiewicza 68, 25-002 Kielce. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki składające się na integralną część zaproszenia do składania ofert:
- Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia.
- Załącznik nr 2 – formularz ofertowy.